شرایط تعویض کالا

  1. مشتری باید ظرف 7 روز پس از دریافت کالا،نسبت به اعلام ایراد فنی کالای خریداری شده اقدام کند.
    2. ایراد فنی می بایست به تأیید کارشناسان فروشگاه اینترنتی DigiSVG برسد.
    3. ایراد ناشی از استفاده ی نادرست از کالای خریداری شده، ضربه و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.
    4. کالای خریداری شده حتما دارای گارانتی باشد.
    5. چنانچه ایراد فنی مورد تأیید کارشناسان قرار نگیرد، کالا به مشتری عودت داده می شود.

گارانتی

شرایط گارانتی

کالاهای شرکت عظام برای گارانتی باید 5 درصد از مبلغ کالا موقع خرید برای صدور کارت گارانتی پرداخت شود و دارای کارت گارانتی باشید.

زمان انقضای گارانتی بر حسب تاریخ حک شده روی محصول یا برچسب گارانتی محاسبه می شود
اطمینان از سالم بودن ظاهر محصول، برچسب سریال و ضمانت نامه هنگام خرید و تحویل
ضمانت نامه فقط با برچسب هولوگرام دارای ارزش قانونی بوده و در صورت مخدوش شدن یا عدم وجود هولوگرام، ضمانت نامه فاقد اعتبار است
از تحویل گرفتن محصولاتی که پلمپ یا بسته بندی آنها باز شده باشد، خودداری نمایید.
ضمانت نامه حتما باید ممهور به مهر فروشنده بوده و تاریخ خرید در آن قید شود.

مواردی که شامل گارانتی نمی شود
ضمانت محصول صرفا شامل ایرادات ناشی از ساخت و عملکرد محصول بوده و شامل خرابی ناشی از ضربه، شکستگی، آتش سوزی و … بنا به تشخیص کارشناسان فنی فروشگاه اینترنتی DigiSVG نمی شود
ضمانت فقط شامل محصول اصلی بوده و شامل لوازم جانبی آن نمی شود.

رویه های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت های فروشگاه اینترنتی DigiSVG بوده است و فروشگاه اینترنتی DigiSVG در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی فروشگاه اینترنتی DigiSVG خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که به شرح زیر هستند:

اشکال در کالای خریداری شده

از آنجا که گاهی مشتریان برای تست کالای خریداری شده به فرصت نیاز دارند، در راستای خدمت رسانی بهتر، فروشگاه اینترنتی DigiSVG فرصت تست کالاهای فروخته شده را 10 روز پس از تحویل در نظر گرفته است.
جهت استفاده هر چه بهتر از این سرویس، اشکال و یا ایراد باید حداکثر تا 7 روز کاری پس از دریافت کالا، از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت این شرکت، و یا ارسال ایمیل در قسمت تماس با ما – در وب سایت – به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی DigiSVG اطلاع داده شود.
کارشناسان خدمات پس از فروش ما ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی DigiSVG تأیید شود، کالا تعویض خواهد شد و.یا وجه عودت داده خواهد شد.

در صورتی که کارشناسان واحد گارانتی تشخیص به عدم ایراد فنی کالا بدهند کالا عودت داده شده و هزینه ارسال از مشتری دریافت خواهد شد.
برای ارسال کالای دارای ایراد به فروشگاه اینترنتی DigiSVG ، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
توجه: این سرویس اشکالاتی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد می شود، را شامل نمی شود.
از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 2 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت

در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده، اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته های زیر دقت بفرمایید:
در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی 2 روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش “گروه قطعات خودرو DigiSVG” اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر 7 روز کاری پس از دریافت کالا به فروشگاه اینترنتی DigiSVG اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
جهت هماهنگی از طریق شماره تلفن های اعلام شده در این وب سایت و یا از طریق ارسال ایمیل به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی DigiSVG اطلاع داده شود.

آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه اینترنتی DigiSVG تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‏کند.
آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 1 روز کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی DigiSVG اطلاع داده شود.
کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است، به همراه صورت جلسه ی رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور، به خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی DigiSVG ارسال شود.